Gwiazdy sportu reklamują Superbet
Legalny bukmacher Superbet dba o rozpoznawalność nie tylko wśród typerów, ale i wśród miłośników sportu.
W tym celu buk nawiązuje współpracę ze znanymi postaciami ze świata sportu, których twarze pojawiają się na billboardach, w mediach społecznościowych czy w reklamach telewizyjnych, budując wśród odbiorców świadomość marki i zachęcając do typowania zakładów sportowych właśnie w Superbet.
Ambasadorami tego zaufanego operatora, który od Ministerstwa Finansów otrzymał licencję o numerze 6831.5.2019, są m.in. były bramkarz Liverpoolu Jerzy Dudek, mistrz świata wagi półciężkiej federacji UFC Jan Błachowicz czy były piłkarz Reprezentacji Polski Sławomir Peszko. SuperTeam uzupełniają przedstawiciele świata social mediów i mediów sportowych - dziennikarka Izabela Koprowiak, dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki czy youtuberzy Konrad Szymański i Quesek.
Bukmacher Superbet dba również o popularność wśród typerów - w tym celu przygotowuje dla nich nie tylko szeroką ofertę sportową z bardzo atrakcyjnymi kursami, ale również super promocje i bonusy, pozwalające regularnie zasilać bukmacherski bankroll dodatkowymi środkami na grę. Szczególnie imponująco prezentuje się bonus dla nowych graczy, który z kodem LEGALSPORT może wynieść nawet 3755 zł!
W celu dalszego poszerzania świadomości marki Superbet uruchomił specjalną kampanię, której celem jest podkreślenie, że fani bukmachera wraz z ambasadorami tworzą jedną Super Drużynę, a także wskazanie zalet innowacyjnej aplikacji mobilnej operatora. Sprawdziliśmy, gdzie można obejrzeć spoty Superbet i jakie dalsze działania marketingowe planuje bukmacher.
Kampania reklamowa Superbet z plejadą gwiazd
Superbet z rozmachem zaangażował w swoje najnowsze produkcje marketingowe postaci popularne w różnych środowiskach - przede wszystkim w świecie sportu i sportowych mediów. Głównym bohaterem reklamy telewizyjnej bukmachera jest Sławomir Peszko, który, korzystając z apki bukmacherskiej Superbet (TU więcej informacji o aplikacji mobilnej Superbet), spędza ekscytujący i pełen przygód dzień z pozostałymi ambasadorami marki.
Odbywa intensywną rozgrzewkę i rozgrywa mecz z piłkarzami Górnika Zabrze, walczy na ringu z Błachowiczem, w studiu sportowym spotyka się z ambasadorami bukmachera ze świata mediów (m.in. Michał Bugno i Quesek) oraz świętuje rajdowy sukces Adama Kornackiego - dziennikarza motoryzacyjnego i nowej twarzy bukmachera Superbet. Kornacki związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany w prowadzenie nowego motoryzacyjnego formatu na kanale YouTube Superbet
Spot reklamowy, prezentowany w TV oraz w kanałach społecznościowych, utrzymany jest w humorystycznej konwencji, a jego wartka akcja podkreśla zalety bukmachera oraz jego strony internetowej i aplikacji - szybkość, dynamikę, pozytywne emocje i sportowego ducha. Superbet, który pozycjonuje się jako marka pełna świeżości, emocji i pozytywnej energii, chce dostarczać rozrywki także tym, którzy na co dzień nie są użytkownikami aplikacji i serwisów bukmacherskich - wystarczy, że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim.
Pozytywny wydźwięk produkcji dodatkowo podkreśla energetyczny podkład muzyczny autorstwa Fatboy Slim, co nie tylko dodaje reklamom rytmu, dynamiki i pozytywnych wibracji, ale też wyróżnią kampanię na tle innych spotów TV, również spoza branży.
– Ta kampania to dla nas przełomowy krok. Jest największym tego typu dotychczasowym projektem na rynku bukmacherskim w Polsce. Superbet wyróżnia pełnia pasji, pozytywnych emocji i duch sportowej rozrywki. Chcemy być dzięki temu blisko naszych użytkowników. Z drugiej strony, przyzwyczailiśmy już rynek, że działamy z rozmachem. Jesteśmy silni i pokazujemy to. Mamy doskonały produkt, którym się chwalimy. Efekty naszych dotychczasowych działań jasno pokazują, że idziemy właściwą drogą, a nadchodząca kampania nada nam jeszcze dodatkowego rozpędu. – mówi Katarzyna Gawlik, Marketing Manager Superbet w Polsce.
– Dzięki tej kampanii możemy zaprezentować dynamiczne, niezapomniane, pełne życia i dobrej energii połączenie naszej nowej, wyrazistej tożsamości marki, naszych ambasadorów i siły popkultury. Cieszymy się, że możemy wykorzystać w spotach ścieżkę dźwiękową „Rockafeller Skank” autorstwa Fatboy Slim i zaprezentować nowe elementy identyfikacji wizualnej naszej marki, jak spersonalizowana typografia Superbet Sans. – dodaje Nicole Briggs-Kolmodin, Global Head of Brand Identity Superbet.
Działania marketingowe bukmachera
Na prawdopodobnie jedną z najdroższych produkcji telewizyjnych w historii polskiej branży bukmacherskiej składa się główny, trzydziestosekundowy spot, którego uzupełnieniem jest seria krótszych, piętnastosekundowych produkcji, rozwijających historie poszczególnych ambasadorów. Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, a kolejna produkcja z serii przenosi narrację tej super opowieści na stadion Górnika Zabrze. Kampania obejmuje też spoty komunikujące zaangażowanie sponsoringowe Superbet - bukmacher jest m.in. sponsorem głównym Górnika Zabrze i piłkarzy GKS Tychy.
Dodatkowym wzmocnieniem kampanii są ekspozycje zewnętrzne OOH i digital w najbardziej ruchliwych punktach miast - w ramach tych działań Superbet jest widoczny na ulicach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa.
W swojej reklamie Superbet duży nacisk kładzie na promowanie aplikacji mobilnej, której celem jest nie tylko umożliwienie graczom wygodnego typowania zakładów sportowych, ale również dostarczenie rozrywki. Spot przedstawia coraz popularniejszą opcję stawiania zakładów bukmacherskich po prostu dla zabawy - taką możliwość zapewniają m.in. SuperGame czy SuperSpin, które dają też szansę na zdobycie dodatkowych, atrakcyjnych bonusów i również są dostępne w aplikacji mobilnej bukmachera.
Skąd nacisk na promowanie apki bukmacherskiej Superbet w spotach reklamowych? Nie tylko ze względu na jej liczne niepodważalne zalety (intuicyjność i przystępność, wygodny interfejs, szeroki zakres praktycznych funkcjonalności), ale też świetne recenzje, jakie aplikacja uzyskuje od typerów. Aplikacja mobilna Superbet została wyróżniona i wyjątkowo dobrze oceniona przez graczy zakładów sportowych w „Badaniu Bukmacherskim 2021”, a sam Superbet został w ”Nagrodach Bukmacherskich” debiutantem roku 2020, najbardziej innowacyjnym bukmacherem (na co bez wątpienia również miała wpływ jego dopracowana aplikacja mobilna) oraz otrzymał nagrodę użytkowników.
FAQ - pytania o kampanię reklamową Superbet
1. Kto promuje Superbet w kampanii reklamowej?
Ambasadorami Superbet, promującymi markę w spotach reklamowych jest wiele znanych osobistości ze świata sportu i sportowych mediów, m.in. Jerzy Dudek, Jan Błachowicz czy Sławomir Peszko. >> Więcej o kampanii medialnej Superbet
2. Jakie są zalety aplikacji bukmachera?
Aplikacja mobilna Superbet działa płynnie i szybko na wszystkich urządzeniach mobilnych z systeme iOS i Android, ma przyjazny interfejs i wiele przydatnych funkcjonalności, m.in. statystyki, transmisje live i powiadomienia. >> Apka mobilna Superbet - sprawdź zalety