Internetowi bukmacherzy na Twitterze

Zaktualizowano 14.12.2023, 12:27
Autor: W. Borecki
Spis treści
Rozwiń
  1. STS na Twitterze zachęca do typowania
  2. Konto Fortuny na Twitterze
  3. Superbet na Twitterze
  4. Jakie posty na Twiterze publikuje Betcris?
  5. Betfan na Twitterze – czym się wyróżnia?
  6. TOTALbet na Twitterze stawia na e-sport
  7. Konto forBET na Twitterze – co je wyróżnia?
  8. Betclic na TT ze sporą liczbą obserwujących
  9. NobleNewsy na profilu Noblebet na Twitterze
  10. eWinner na Twitterze pyta kibiców o zdanie
  11. PZBuk i jego konto na Twitterze
  12. LV BET aktywny na Twitterze
  13. eTOTO na Twitterze
  14. Którzy bukmacherzy nie mają konta na Twitterze?
  15. FAQ

Nie od dziś wiadomo, że serwisy społecznościowe są nie tylko platformami służącymi do komunikowania się zwykłych osób, ale także służą firmom ze wszystkich branż jako narzędzie PR-owe, sprzedażowe i marketingowe.

Legalni bukmacherzy z profilem na Twitter

Poprzez serwisy społecznościowe można zdobywać nowych klientów i utrzymywać tych dotychczasowych, budować zaangażowaną społeczność, a także tworzyć pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa.

Jednym z największych i najbardziej popularnych serwisów społecznościowych na świecie jest Twitter. Jest tam zarejestrowanych ponad 1,3 mld kont. W Polsce z Twittera korzysta około 6 mln użytkowników.

Nie może więc dziwić, że potencjał tego serwisu dostrzegają także firmy z branży hazardowej, w tym legalni bukmacherzy. Którzy bukmacherzy mają konto na Twitterze? Jakie treści tam publikują? Ile osób je obserwuje? Sprawdzamy!

STS na Twitterze zachęca do typowania

12,5 tys. osób obserwujących ma na Twitterze firma bukmacherska STS. A jakie posty publikuje w tym serwisie bukmacher? Przede wszystkim na różne sposoby zachęca do obstawiania wybranych zdarzeń ze swojej oferty – przedstawia w formie infografik szczególnie interesujące kursy, prezentuje wysokie wygrane zgarnięte przez swoich klientów, ale także udostępnia grafiki i filmy z profili klubów sportowych, znanych sportowców, trenerów itp. – oczywiście jednak zawsze z zachęceniem do typowania określonych zdarzeń.

Konto STS na Twitterze
STS na Twitterze

Tak było np. w przypadku turnieju WTA w Stuttgarcie, kiedy do stawiania zakładów na tę właśnie imprezę miał przekonać film z udziałem Igi Świątek, który pojawił się na profilu organizacji WTA.

Konto Fortuny na Twitterze

Nieco bardziej zróżnicowane treści publikuje na koncie na Twitterze firma bukmacherska Fortuna, którą obserwuje 11,9 tys. osób. Oczywiście znaleźć tam można infografiki i posty wprost zachęcające do typowania konkretnych zdarzeń z oferty Fortuny, ale już na pierwszy rzut oka widać, że jest to konto prowadzone z większym dystansem i mocniej ukierunkowane na budowanie społeczności, a niekoniecznie poprawę sprzedaży.

Post Fortuny na Twitterze

Otóż Fortuna właściwie codziennie publikuje na Twitterze zabawne grafiki, memy i gify, przy pomocy których komentuje aktualne wydarzenia ze świata sportu, zachowania sportowców czy wyniki już odbytych spotkań. Przykładem takich działań jest post z 13 kwietnia – wówczas w meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów Atletico Madryt grało u siebie z Manchesterem City. Tak administratorzy konta Fortuny na TT zareagowali, gdy zazwyczaj prezentujące się bardzo defensywnie Atletico oddało w tym spotkaniu drugi strzał…

Superbet na Twitterze

O wiele mniej, bo niecało 3 tys. osób obserwujących, ma na Twitterze konto legalnego bukmachera Superbet. Trzeba jednak przyznać, że jest prowadzone w ściśle określony sposób – otóż bukmacher skupia się przede wszystkim na informowaniu swoich fanów o dostępnych w ofercie bonusach, organizowanych promocjach i konkursach. Oczywiście na profilu znaleźć można również infografiki dotyczące np. zdarzeń i kursów, ale Superbet skupia się przede wszystkim na angażowaniu fanów do udziału w konkursach, korzystania z bonusów i promocji.

Post Superbet na Twitterze

Tak było kiedy bukmacher zorganizował na Twitterze konkurs polegający na wytypowaniu dokładnego wyniku meczu I ligi między Odrą Opole a GKS-em Tychy i podaniu nazwiska strzelca gola. Trzy osoby, które zrobiły to najszybciej, wygrały bonus 50 zł do wykorzystania na obstawianie zakładów w Superbet.

Jakie posty na Twiterze publikuje Betcris?

Jedną z najmłodszych marek wśród polskich bukmacherów jest firma Betcris – i widać to także w liczbie osób obserwujących jej profil na Twitterze. Betcris dopiero buduje swoją rozpoznawalność wśród rodzimych graczy, więc na razie jej konto obserwuje skromna grupa blisko 550 osób.

Konto Betcris na Twitterze

Treści publikowane na Twitterze Betcrisa nie wyróżniają się szczególnie na tle innych operatorów zakładów wzajemnych. Znaleźć tam więc można infografiki prezentujące kursy na wybrane wydarzenia z oferty bukmachera oraz grafiki z ciekawostkami i statystykami dotyczącymi meczów. Interesujące jest jedna to, że Betcris posiada na Twitterze oddzielne konto dedykowane wyłącznie e-sportowi – promuje tam tylko dostępne w swojej ofercie kursy na wydarzenia e-sportowe. Widać więc, że jest to obszar, na którym bukmacherowi zależy w szczególności.

Betfan na Twitterze – czym się wyróżnia?

Blisko 2,4 tys. osób obserwuje na Twitterze konto firmy bukmacherskiej Betfan. Tak jak w swoich innych kanałach komunikacji, również na Twitterze Betfan mocno promuje postać swojego ambasadora Mariusza Pudzianowskiego – odpowiednia grafika z Pudzianowskim pełni nawet funkcję tzw. zdjęcia w tle.

Post na Twitterze Betfan

Warto jednak wspomnieć o jeszcze jednej kwestii – cyklicznych postach pod wspólną nazwą „Czy wiesz, że…”. Pojawiają się one na profilu Betfan regularnie, kilka razy w tygodniu i mają postać infografik z ciekawostkami dotyczącymi sportowców, meczów i rozgrywek.

TOTALbet na Twitterze stawia na e-sport

Firma bukmacherska TOTALbet – podobnie jak wspomniany wcześnie Betcris – prowadzi na Twitterze dwa konta. Pierwsze to konto ogólne, obserwowane przez ponad 2,1 tys. osób, które stanowi typową platformę promocyjną bukmachera. Poprzez rozmaite posty TOTALbet zachęca do typowania zdarzeń dostępnych w jego ofercie, korzystania z bonusów i promocji. Dość charakterystyczna jest publikowana regularnie, czasem nawet kilka razy dziennie, grafika z cyklu „Kto dziś wygra?” – bukmacher umieszcza na niej wybrane zdarzenie (zazwyczaj jest to mecz piłki nożnej), a w poście informuje o kursach i umieszcza link bezpośrednio do swojej strony internetowej.

Przykładowy post w Twittera TOTALbet

Drugie konto – TOTALbet e-sport – jak sama nazwa wskazuje jest przeznaczone do promowania e-sportowej oferty bukmachera. W porównaniu do konta głównego, jest ono jednak mało popularne – obserwuje je tylko ponad 340 osób.

Konto forBET na Twitterze – co je wyróżnia?

Na taki sam krok, jak Bercris oraz TOTALbet, czyli prowadzenie dwóch kont na Twitterze – jednego głównego i drugiego poświęconego wyłącznie ofercie e-sportowej – zdecydował się bukmacher forBET.

Post na Twitterze forBET

Treści publikowane na koncie głównym są zbieżne z tym, co pojawia się na innych profilach social mediowych bukmachera – znaleźć tam można statystyki i ciekawostki publikowane w formie grafik, informacje o najatrakcyjniejszych danego dnia kursach, aktualnych bonusach oraz promocjach. Podobnie jak na Facebooku, również na Twitterze forBET szczególną uwagę przykłada do promowania swojej oferty #TurboKurs, której ambasadorem jest Bartek Ignacik, dziennikarz sportowy, szef redakcji tenisowej w Canal+.

Betclic na TT ze sporą liczbą obserwujących

Dość sporo – bo blisko 4,4 tys. osób – obserwuje na Twitterze konto legalnego bukmachera Betclic. W porównaniu do innych operatorów, nawet z większą liczbą fanów, posty firmy Betclic budzą spore zainteresowane – są regularnie lajkowane, komentowane i udostępniane dalej. Widać bowiem, że – tak jak w przypadku Facebooka – również na Twitterze Betclic poszedł w budowanie wokół siebie zaangażowanej społeczności, publikowanie autorskich zabawnych grafik, memów, śmiesznych fotomontaży i innych postów nawiązujących do aktualnej sytuacji, nie zawsze związanej ze sportem.

Post na Twitterze Betclic

Oczywiście na profilu Betclic nie brakuje również informacji o dostępnej ofercie, najlepszych kursach, promocjach i bonusach, m.in. bonusie powitalnym z kodem LEGALSPORT (cashback 50 zł + premie dla stałych klientów).

NobleNewsy na profilu Noblebet na Twitterze

Na stosowaną na twitterowych profilach wielu bukmacherów strategię regularnego publikowania ciekawostek ze świata sportu – oczywiście pod autorską nazwą NobleNews – zdecydowała się firma NobleBet. Posty tego typu pojawiają się na koncie Noblebet na Twitterze codziennie, czasem nawet kilka razy dziennie – czasami jest to po prostu ciekawostka, niekiedy statystyki, a w innych przypadkach – cytat znanej osoby.

Post na Twitterze Noblebet

Inne treści na profilu Noblebet nie wyróżniają się niczym szczególnym na tle pozostałych operatorów zakładów wzajemnych. Są wśród nich grafiki prezentujące kursy na wybrane wydarzenia, informacje o aktualnych bonusach i promocjach. Bukmacher od czasu do czasu organizuje także promocje tylko dla swoich fanów na Twitterze – zazwyczaj trzeba wytypować dokładny wynik meczu albo podać nazwisko strzelca pierwszego gola.

eWinner na Twitterze pyta kibiców o zdanie

Niecałe 2,4 tys. osób obserwujących na Twitterze ma bukmacher eWinner. W swojej komunikacji z nimi firma stawia nie tylko na treści typowo promocyjne – informowanie o kursach, bonusach czy promocjach.

Profil eWinner na Twitterze

Na profilu eWinner na Twitterze znaleźć można również sporo zabawnych grafik i memów, a dodatkowo administratorzy konta dość często korzystają z jednej z funkcjonalności, jakie daje Twitter, a mianowicie z przeprowadzanych wśród obserwujących ankiet.

PZBuk i jego konto na Twitterze

Firma bukmacherska PZBuk ma konto na Twitterze, które obserwuje ponad 750 osób i to właściwie wszystko, co można by o nim napisać. Podobnie jak w przypadku Facebooka, już na pierwszy rzut oka widać, że nie jest to narzędzie kluczowe w marketingowej i PR-owej strategii bukmachera.

Post na Twitterze PZBuk

Posty są tam publikowane raz dziennie, czasem nawet rzadziej, a bukmacher skupia się w nich na informowaniu o swojej ofercie, dostępnych promocjach oraz bonusach. Oczywiście wszystkie grafiki utrzymane są w szacie kolorystycznej charakterystycznej dla PZBuk.

LV BET aktywny na Twitterze

Spore grono (ponad 5 tys.) aktywnych osób obserwujących na Twitterze firma bukmacherska LV BET. Publikuje ona treści ciekawostkowe w cyklu grafik „Czy wiesz, że…”, regularnie informuje o najbardziej atrakcyjnych kursach ze swojej oferty, właściwie codziennie przygotowuje również grafikę pod tytułem „Rozkład jazdy”, na której można znaleźć zestawienie najciekawszych danego dnia wydarzeń sportowych.

LV BET na Twitterze

LV BET stara się również zachęcać do korzystania ze swoich usług poprzez systematyczne publikowane zwycięskich kuponów. Tak było np. 15 kwietnia, kiedy gracz postawił za 250 zł kupon składający się z ośmiu zdarzeń i wygrał blisko 55 tys. zł.

eTOTO na Twitterze

Bukmacher eTOTO również regularnie publikuje treści na swoim koncie na Twitterze (obserwuje je ponad 8,9 tys. osób). Firma kontynuuje tu strategię przyjętą także na Facebooku – cyklicznie na profilu pojawiają się grafiki „Sportowy rozkład jazdy”, stanowiące zestawienie najbardziej interesujących wydarzeń sportowych odbywających się każdego dnia.

post eTOTO na Twitterze

W swoich postach eTOTO promuje również kursy na dane wydarzenia oraz zachęca klientów do skorzystania z rozmaitych bonusów, promocji oraz ofert specjalnych.

Którzy bukmacherzy nie mają konta na Twitterze?

Twitter jest bez wątpienia jednym z kluczowych social mediów dla firm bukmacherskich. Pozwala budować zaangażowaną społeczność fanów, promować swoją ofertę oraz tworzyć pozytywny wizerunek. Dlatego konto na Twitterze posiadają w zasadzie wszyscy operatorzy zakładów wzajemnych z licencją MF, którzy prowadzą już regularną działalność. Na próżno jeszcze szukać polskich twitterowych profili firm, które licencję otrzymały relatywnie niedawno, np. takich jak Betclic, EliteBet czy Funbets. Można jednak przypuszczać, że gdy tylko ruszą z ofertą dla graczy, zaczną być aktywne również w social mediach.

FAQ

1️⃣ Który bukmacher ma najwięcej osób obserwujących na Twitterze?

Najwięcej – bo 12,5 tys. osób obserwujących – ma na Twitterze firma bukmacherska STS. Legalnego bukmachera Fortuna na Twitterze obserwuje 11,9 tys. osób. Ponad 5 tys. osób obserwujących może się również pochwalić firma bukmacherska LV BET.

2️⃣ Czy na kontach twitterowych bukmacherów można typować wyniki?

Nie, obstawianie kuponów nie jest możliwe bezpośrednio na koncie na Twitterze legalnego bukmachera. Operatorzy jednak umieszczają w postach linki prowadzące bezpośrednio do swoich stron internetowych, gdzie można postawić wybrany kupon.

Komentarze (0)
Skomentuj artykuł pt. Internetowi bukmacherzy na Twitterze
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i mają zastosowanie polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi Google.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując przeglądanie witryny wyrażasz zgodę na postanowienia naszej polityki prywatności dotyczącej plików cookies.